diumenge, 22 de desembre del 2013

Torna el conte de Nadal.

Quan s'acosta Nadal, dels magatzems de la meva memòria personal ressorgeix amb força un conte molt emocionant. Al 2.007 ja vaig recomanar-vos el llibre de Paul Auster "Smoke & Blue in the face". Al final del guió de la pel·lícula Smoke, podem llegir el conte de Nadal de l'Auggie Wren.
L'any passat, el meu regal de Nadal tornava al conte d'en Paul Auster, però aquesta vegada podíeu veure  tres vídeos, dos amb el conte de Nadal del final  la pel·lícula Smoke i el tercer amb la cançó de Ton Wais.
Em direu que sóc poc original, però avui torno a felicitar-vos amb el conte de Nadal de l'Auggie Wren.
Vull recomanar-vos dos llibrets per llegir aquest conte màgic. El primer va ser l'any 2.006 el regal de Nadal de la Xarxa de municipis de la Diputació de Barcelona. Si anaves a una de les seves biblioteques, marxaves amb el petit llibret . En el meu cas, la biblioteca pública de Sabadell va regalar-me el petit tresor. Potser si us poseu en contacte amb la Diputació de Barcelona el podeu aconseguir...


L'altre, en castellà, editat per Seix Barral i amb dibuixos de la il·lustradora argentina Isol, és una petita joia que segurament sacsejarà la vostra ànima mentre feu una plàcida lectura.


Aquest conte va aparèixer publicat el dia de Nadal del 1.990 al diari New York Times. Poques vegades un diari ha regalat tanta emotivitat als seus lectors...
Bon Nadal.
Atentament.
Senyor i

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada